Flytthjälp

Vid behov av flytthjälp kan vår flyttfirma i Stockholm erbjuda den perfekta lösningen till ett förmånligt pris. Vi klarar både små och stora flyttar och har lång erfarenhet av branschen jämfört med många andra flyttfirmor. För oss är är det viktigt att du som kund får en snabb, säker och prisvärd transport.

Bohagsflytt

Vi hjälper er med bohagsflytt oavsett om det gäller en lägenhet eller en stor villa. Om transportavståndet är bara till nästa trappuppgång, inom Stockholm eller till en annan stad, det spelar ingen roll. Vi erbjuder en trygg flytthjälp och ert bohag kommer att packas, lastas och lossas av noggranna, säkra och yrkesskickliga händer. Vi hjälper även till med att flytta enstaka möbler från ett rum till ett annat, röja på vinden eller köra ett lass till tippen. Vi är en växande flyttfirma som alltid har kunden prioriterad högst. Detta till stor del för att våra kunder återkommer och rekommenderar oss gärna vidare. till sin familj och vänner. Vi vill att ni ska känna er trygga med oss oavsett om det gäller en mindre privatflytt eller en större kontorsflytt.

Flyttstädning

Flyttstädning syftar till den omfattande och noggranna städningen som behöver genomföras innan den nya ägaren eller hyresgästen tillträder lokalen eller bostaden. Vad som ingår i en flyttstädning varierar beroende på företag där olika servicenivåer ofta erbjuds. Ett standardavtal gällande flyttstädning bör innefatta: noggrann städning av bostadsrum, kök, badrum, tvättstuga och fönsterputsning. Du kan kontakta oss på Fresh Home för en mer detaljerad lista över vad som ingår och inte ingår i vår flyttstädning.

Kostnaden för flyttstädning brukar vanligtvis sättas i kr/m² som varierar beroende på företag. Extra avgifter kan tillkomma då till exempel husdjur finns på plats, graden av nedsmutsning och materialkostnader.

Pris

Flyttstädning

  • Upp till 40m² fast pris 1800 kr
  • 41-80m² – 45 kr/m²
  • 81-120m² – 40 kr/m²
  • 121-170m² – 35 kr/m²
  • 171-200m² – 30 kr/m²
  • 201-uppåt – 25 kr/m²

*Priset inkluderar fönsterputsning,
städmaterial och utrustning

Läs mer
Nöjd-kund garanti

För oss är du som kund i fokus. Därför lämnar vi en “Nöjd-kund-garanti”. Är du inte helt nöjd med vår städning? Ingen fara! Kontakta oss inom 3 dagar så hjälper vi dig. Du ska vara nöjd till 100%. Kom ihåg att garantin gäller endast rättelse av städning. Ingen övrig ersättning utlovas.

Nycklar och larm

Med Fresh Home kan du känna dig trygg. Vår Nyckel- & larm policy gäller vid hantering av alla sorters nycklar samt larmkoder för din trygghet. Vi förvarar dessa enligt strikta regler av enbart behörig personal.

Vårt uppdrag

Vi arbetar dagligen med flytt och ser till att hjälpa dig med den flyttjänst du behöver – vi är flyttfirman som alltid står redo, även under helger! Tack vare våra erfarna packmästare och effektiva expressarbetare kan vi ge våra kunder förstklassig flytthjälp. Du kan vända dig till oss dig för att få hjälp med både stora och små flyttar, privatflyttar, företagsflyttar & kontorsflyttar.

Offertförfrågan

    Från →
    → Till


    Vår ambition är att alla våra kunder ska vara nöjda och därför ger vi 100% nöjd kund-garanti och dessutom erbjuder vi våra tjänster till ett av marknadens bästa priser. Med miljön i fokus, präglas Fresh Home av ett aktivt miljötänkande där all kunskap tillvaratas.

    Fakturering

    Vi vill härmed uppmärksamma Er på att från och med 1:a september 2019 har vi en ny administrativ leverantör i Accessa Finans AB 556800-5770. Detta innebär att betalningar för fakturor sker till ett ny bankgiro. Betalning av fakturor skall därför fortsättningsvis ske till bankgiro 600-9500. Har ni frågor eller funderingar, är ni välkomna att kontakta Joakim Forsberg på Accessa Finans AB på joakim.forsberg@accessafinans.se eller Fresh Home AB på 070-9950808.

    Reklamation

    All typ av reklamation görs via er kontaktperson på Fresh Home. Reklamationer gjorda senare än 3 arbetsdagar efter städtillfället behandlas inte. Om kunden själv åtgärdat felen innan Fresh Home kontaktas eller fått chans till att kontrollera, utgår ingen ersättning till kund.

    Avbokningsregler

    Avbokningar kan göras senast kl.16.00 dagen innan städtillfället. Senare avbokningar kommer att debiteras med fullt pris utan utfört arbete. Avbokningar ska lämnas endast skriftligt på mail eller sms. På grund av sjukdom av personal kan enstaka städtillfällen ställas in av Fresh Home. I dessa fall kommer vi att erbjuda en städtid inom närmaste tre dagar. Kunden har även möjlighet att avboka detta städtillfälle utan att debiteras.

    RUT – så funkar det

    Från den 1 juli 2009 gäller direktavdrag för hushållsnära tjänster. Det betyder att du bara betalar 50 procent av arbetskostnaden vid köptillfället. Du behöver varken fylla i blanketter eller kontakta Skatteverket – det fixar vi.

    Information

    Org. nr: 559141-3744
    Bankgiro: 5795-6971
    Swish: 123 685 18 85

    Vill du bli uppringd?

      Fyll i nedan uppgifter om du vill att vi ska ringa upp dig.

      © 2022 Fresh Home AB. All rights reserved | Created by