Kontorstädning

Kontorsstädning för en bra arbetsmiljö!

Vi har erfarenhet av både små och stora företag. Vi vet vikten av att ha en flexibel städleverantör som värdesätter era behov högst och lämnar det alltid rent efter sig. Vi lyssnar på dig som kund och kan hjälpa er med städningen både på dag- som på kvällstid. Vi jobbar både vardagar och helger, allt för att kunna anpassa oss till era behov. När ni anlitar Fresh Home, får ni alltid samma pålitliga personer att kontakta. Vi utför kontinuerliga kontroller för att ni som kunder ska vara nöjda med resultatet. Ring oss för att ta reda på hur vi kan hjälpa just ert företag!

Om ni strävar efter att er arbetsplats ska vara trivsam och ren, för att möjliggöra det för arbetarna till att må bra och optimera sitt arbete, då är vi det rätta valet!

Vad ingår i en kontorsstädning?

  • Dammsugning av golv, lister, elkontakter, element, mattor och klädda/stoppade möbler
  • Fuktmoppning av alla golv
  • Borttorkning av fläckar på dörrar och karmar, dammtorkar fönsterbrädor och fria yto
  • Dammtorkning på möbler och kontorsutrustning
  • Tömning av papperskorgar
  • Damning av lampskärmar i lämplig höjd
  • Damning av fria ytor på skrivbord
  • Damning av fria ytor i bokhylloroch på fönsterbrädor
  • Damning av bordsarmaturer, kontorsmaskiner och telefoner
  • Rengöring och avkalkning av kakel/klinker
  • Rengöring av toalettstol in- och utvändigt
  • Rengöring av badkar, badkarsfront och under badkar, och/eller duschkabin
  • Rengöring av samtliga förvaringsutrymmen
  • Rensning av golvbrunn och ventiler
  • Rengöring av tvättmaskin, torktumlare samt torkskåp både in- och utvändigt
  • Avtorkning av rör
  • Dammsugning och fuktmoppning av alla golv
  • Borttorkning av fläckar på köksskåp, fläkt och på utsidan av övriga vitvaror
  • Rengöring disk- och köksbänk, spis och kakelvägg
  • Rengöring ut- och invändigt i skåp där sopbehållare finns
  • Rengöring inuti micro
  • Tömning av papperskorgar

Vår ambition är att alla våra kunder ska vara nöjda och därför ger vi 100% nöjd kund-garanti och dessutom erbjuder vi våra tjänster till ett av marknadens bästa priser. Med miljön i fokus, präglas Fresh Home av ett aktivt miljötänkande där all kunskap tillvaratas.

Pris

Kontorsstädning

*exklusive moms
319kr/tim
Boka
Nycklar och larm

Med Fresh Home kan du känna dig trygg. Vår Nyckel- & larm policy gäller vid hantering av alla sorters nycklar samt larmkoder för din trygghet. Vi förvarar dessa enligt strikta regler av enbart behörig personal.

Priser

Kontorsstädning kostar 319kr/tim ex.moms och i priset ingår rengöringsmedel så som jif, såpa, ajax fönsterputs och mikrofiber trasor. Resten av utrustning så som mop med hink, dammsugaren och soppåsar ska ni sköta själva eller vi kan göra det men då lägger vi till kostnaden för städmaterialet. Det finns möjlighet att vi även sköter inköp av toapapper, pappershanddukar osv. och lägger till kostnaden för detta också.

Nöjd-kund garanti

För oss är du som kund i fokus. Därför lämnar vi en “Nöjd-kund-garanti”. Är du inte helt nöjd med vår städning? Ingen fara! Kontakta oss inom 3 dagar så hjälper vi dig. Du ska vara nöjd till 100%. Kom ihåg att garantin gäller endast rättelse av städning. Ingen övrig ersättning utlovas..

Fakturering

Vi vill härmed uppmärksamma Er på att från och med 1:a september 2019 har vi en ny administrativ leverantör i Accessa Finans AB 556800-5770. Detta innebär att betalningar för fakturor sker till ett ny bankgiro. Betalning av fakturor skall därför fortsättningsvis ske till bankgiro 600-9500. Har ni frågor eller funderingar, är ni välkomna att kontakta Joakim Forsberg på Accessa Finans AB på joakim.forsberg@accessafinans.se eller Fresh Home AB på 070-9950808.

Reklamation

All typ av reklamation görs via er kontaktperson på Fresh Home. Reklamationer gjorda senare än 3 arbetsdagar efter städtillfället behandlas inte. Om kunden själv åtgärdat felen innan Fresh Home kontaktas eller fått chans till att kontrollera, utgår ingen ersättning till kund.

Avbokningsregler

Avbokningar kan göras senast kl.16.00 dagen innan städtillfället. Senare avbokningar kommer att debiteras med fullt pris utan utfört arbete. Avbokningar ska lämnas endast skriftligt på mail eller sms. På grund av sjukdom av personal kan enstaka städtillfällen ställas in av Fresh Home. I dessa fall kommer vi att erbjuda en städtid inom närmaste tre dagar. Kunden har även möjlighet att avboka detta städtillfälle utan att debiteras.

RUT – så funkar det

Från den 1 juli 2009 gäller direktavdrag för hushållsnära tjänster. Det betyder att du bara betalar 50 procent av arbetskostnaden vid köptillfället. Du behöver varken fylla i blanketter eller kontakta Skatteverket – det fixar vi.

Information

Org. nr: 559141-3744
Bankgiro: 5795-6971
Swish: 123 685 18 85

Vill du bli uppringd?

    Fyll i nedan uppgifter om du vill att vi ska ringa upp dig.

    © 2022 Fresh Home AB. All rights reserved | Created by