hemstädning från
149;- kr/timme
Franstorpsvägen 9
172 66 Sundbyberg
Måndag-Fredag : 8:00 till 17:00
Lördag-Söndag: Stängt
(+46) 08-120 595 05
info@freshhome.se

STORSTÄDNING



Presentkort

Svårt att välja present? Ge bort en present till dina närmaste!


Information

Oavsett om ni bestämt er för att anlita regelbunden städhjälp eller om det bara är tillfälligt så följer här lite information som vi tror kan vara till glädje för er.

Ni som kund ska vara medveten om att ni ska:

  • - Vid första städtillfället vara hemma och se att ni blir nöjd med tjänsten.
  • - Se till att diskbänken är fri ifrån disk.
  • - När personal kommer till platsen se till att det är undanplockat från leksaker, kläder och andra föremål som kan hindra utförandet av arbetet.

Vid hårt smutsad bostad kommer Vi inte att utföra städningen för det priset som förutsätter en normal smutsig bostad. I detta fall kommer det att tillkomma en extra debitering. Om kunden ej godkänner prisökningen kommer Vi att jobba endast för den summa som är bokad.

Fakturering

Alla fakturor skickas via e-post utan någon faktureringsavgift. Fakturor som inte betalas inom den angivna tiden (tio dagar) kommer vi skicka en påminnelse på med en extra avgift på 50 kronor. Skulle man missa påminnelsen kan fakturan skickas till inkasso och då faktureras även RUT delen av inkassobolaget. Fakturor kommer några dagar efter utfört arbete. Regelbundna städningar faktureras en gång i månaden.

Nycklar och larm

Fresh Home nyckel – och larm policy skall alltid gälla vid hantering av nycklar och larmuppgifter. Fresh Home hantering av nycklar och larm genom att förvaring av nyckel/larmuppgifter sker på betryggande sätt så att de inte kan komma i någon obehörigs händer.

Storstädning Stockholm
hemstädning från
149 kr/timme

Mer information

All typ av reklamation skall göras till er kontaktperson på Fresh Home. Reklamation gjord senare än 3 arbetsdagar behandlas inte. Om kund själv åtgärdar fel innan Fresh Home kontaktas eller får chans till att kontrollera utgår ingen ersättning till kund. På grund av sjukdom av personal kan enstaka städtillfällen ställas in av Fresh Home i dessa fall kommer vi att erbjuda en städtid innom närmaste tre dagarna. Kunden har även möjlighet att avboka denna städtillfälle utan att debeteras.

Avbokningar kan göras senast 1 dag innan städtillfället, senare avbokningar kommer att debiteras med fullt pris. Avbokningar får inte lämnas via telefonsvarare, om så är fallet kommer vi att hantera det som en sen avbokning, dvs. vi kommer att debitera.

Njut av utsikten genom rena fönster och solljuset strömma in och sätta sin prägel på färg och form i ditt hem! Genom att putsa fönster regelbundet ökar både trivseln och funktionen i rummen. Priset inkl karmar, bågar och fönsterbräden på både in och utsidan. Städmaterial utrustning ingår i priset och levereras på plats.

VAD VI GÖR INTE

På grund av risk för personskador och ansvarsskador flyttar vi inte på tunga fristående möbler som (soffor, sängar, skåp osv.). Vill kunden att vi rengör till exempel bakom en soffa vill vi att kunden förbereder detta innan personalen kommer. Mindre fristående möbler som (köksstolar, mindre bord) flyttas av personal för att underlätta städningen.

HUSDJUR/PÄLSDJUR

Om husdjur/pälsdjur finns kan en extra avgift tillkomma beroende på nedsmutsning.

Storstädning

Läs mer om vad vi gör hos dig

KÖK:

  • Rengöring av kran, diskbänk, köksbänk och arbetsbänk
  • Torkning av spis och kakelytor
  • Rengöring ut- och invändigt i skåp där sopbehållare finns
  • Rengöring av microvågsugn
  • Borttagning av fläckar på köksskåp och fläkt
  • Torkning på utsidan av alla vitvaror
  • Rengöring av ugn
  • Nöjd kund-garanti
  • Städa miljövänligt

BADRUM OCH TOALETT:

  • Rengöring av badkar, duschkabin, handfat och toalett
  • Torkning av fläckar från väggar
  • Tvättmaskin, torktumlare och torkskåp rengörs in- och utvändigt
  • Torkning av fläckar på dörrar och badrumsskåp
  • Avkalkning och rengöring av kakel och klinkers
  • Putsning speglar och fönster
  • Nöjd kund-garanti
  • Städa miljövänligt

FÖNSTERPUTSNING:

  • Karmar
  • Bågar
  • Fönsterbräden på både in och utsidan
  • Nöjd kund-garanti
  • Städa miljövänligt

Utvidgningen av RUT

Glöm inte skattereduktion för hushållsnära tjänster! Från den 1 februari 2016 gäller nya regler 50% avdrag på din faktura.

Kontakta Kundservice

Storstädning Stockholm

Dominik Zych

Kundansvarig
Adress:
Franstorpsvägen 9, 172 66 Sundbyberg
Telefon:
08-120 595 05
Mobil:
070-769 15 33
Kontaktpersoner

Jag är intresserad av tjänsten


Vi återkommer oftast samma dag till dig och går igenom dina eventuella funderingar.