BOKA STÄDNING

Visningsstädning

Privatstädning

Vi tror på kärlek vid första ögonkastet. I alla fall när det gäller ett nytt hem.

Under visningstillfällen, vill man att allting ska vara helrätt. Låt oss göra ditt hem friskt doftande och skinande rent och få spekulanter att tappa andan. Ett välstädat hem gör inte det bara mer attraktivt, men visar även att man tar väl hand om det.

VISNINGSSTÄDNING

Att köpa bostad är bland en av de största investeringen vi gör i livet som privatpersoner. För den potentielle köparen är den första upplevelsen av hens framtida boende avgörande, och därför är det mycket viktigt att allt är rent och fräscht. Visningsstädning gör att du som säljare kan visa ditt hem från dess bästa sida. Detta gör att du som säljare ofta får ett högre pris vid försäljning.

Utvidgningen av RUT

Glöm inte skattereduktion för hushållsnära tjänster! Från den 1 februari 2016 gäller nya regler 50% avdrag på din faktura.

Vad ingår i en visningsstädning?

  • Torkning av av alla vitvaror utvändigt
  • Torkning av spis och kakelytor
  • Borttagning av fläckar på köksskåp och fläkt
  • Rengöring av skåp där sopbehållare finns, både ut- och invändigt
  • Rengöring av mikrovågsugn
  • Rengöring av ugn
  • Rengöring och avkalkning av kakel/klinker
  • Rengöring av toalettstol in- och utvändigt
  • Rengöring av handfat
  • Rengöring av badkar, badkarsfront och/eller duschkabin
  • Rengöring av samtliga förvaringsutrymmen
  • Torkning av fläckar på dörrar och väggar
  • Rengöring av tvättmaskin, torktumlare samt torkskåp utvändigt
  • Putsning av spelar och fönster
  • Dammsugning av alla golvytor och mattor
  • Våttorkning av alla golv och golvlister
  • Dammsugning av elkontakter, element
  • Dammsugning av klädda/stoppade möbler
  • Torkning av fläckar på dörrar och karmar
  • Dammtorkning av fönsterbrädor och fria ytor
  • Dammtorkning av lampskärmar i lämplig höjd
  • Dammtorkning av tavelramar som man kommer åt utan stege
  • Putsning av fönster, samtliga sidor (vid öppningsbara fönster)
  • Rengöring av fönsterkarmar och bågar
  • Avtorkning av fönsterbrädor
  • Rengöring i bastu
  • Sopning av balkong
  • Putsning av inglasad balkong / altan
  • Städning av persienner
  • Städning av källare
  • Städning av förråd
  • Städning av vindsutrymme
  • Städning av garage
  • Rengöring av kakelugn, vedspis

Nöjd-kund garanti

För oss är du som kund i fokus. Därför lämnar vi en “Nöjd-kund-garanti”. Är du inte helt nöjd med vår städning? Ingen fara! Kontakta oss inom 3 dagar så hjälper vi dig. Du ska vara nöjd till 100%. Kom ihåg att garantin gäller endast rättelse av städning. Ingen övrig ersättning utlovas.

Nycklar och larm

Med Fresh Home kan du känna dig trygg. Vår Nyckel- & larm policy gäller vid hantering av alla sorters nycklar samt larmkoder för din trygghet. Vi förvarar dessa enligt strikta regler av enbart behörig personal.

Reklamation

All typ av reklamation görs via er kontaktperson på Fresh Home. Reklamationer gjorda senare än 3 arbetsdagar efter städtillfället behandlas inte. Om kunden själv åtgärdat felen innan Fresh Home kontaktas eller fått chans till att kontrollera, utgår ingen ersättning till kund.

Fakturering

Vi vill härmed uppmärksamma Er på att från och med 1:a september 2019 har vi en ny administrativ leverantör i Accessa Finans AB 556800-5770. Detta innebär att betalningar för fakturor sker till ett ny bankgiro. Betalning av fakturor skall därför fortsättningsvis ske till bankgiro 600-9500. Har ni frågor eller funderingar, är ni välkomna att kontakta Joakim Forsberg på Accessa Finans AB på joakim.forsberg@accessafinans.se eller Fresh Home Stockholm AB på 08-120 595 05.


PRISER VISNINGSSTÄDNING

  • 01-40 m² – 1 400 kr
  • 41-50 m² – 1 500 kr
  • 51-70 m² – 1 750 kr
  • 71-80 m² – 2 000 kr
  • 81-100 m² – 2 250 kr
  • 101-120 m² – 2 500 kr
  • 121-150 m² – 2 750 kr
  • 151-200 m² – 3 000 kr
BOKA

du kan inte? AVBOKNINGSREGLER

Avbokningar kan göras senast kl.16.00 dagen innan städtillfället. Senare avbokningar kommer att debiteras med fullt pris utan utfört arbete. Avbokningar ska lämnas endast skriftligt på mail eller sms. På grund av sjukdom av personal kan enstaka städtillfällen ställas in av Fresh Home. I dessa fall kommer vi att erbjuda en städtid inom närmaste tre dagar. Kunden har även möjlighet att avboka detta städtillfälle utan att debiteras.

Fresh Home startades 2007 och har sedan dess hjälpt hundratals kunder i Storstockholm med hemstädning. Idag är vi ett effektivt team med kvalificerad och utbildad städpersonal som sätter kunden i centrum.


Kundservice

08-120 595 05
info@freshhome.se

ÖPPETTIDER

Måndag – Fredag 8:00 – 16:00