Trappstädning
Miljövänlig trappstädning från Fresh Home
Vi utför trappstädning åt bostadsrättsföreningar, bostadsföretag, fastighetsförvaltare och fastighetsägare i hela Stockholm. Det handlar inte bara om att hålla det rent i trapphuset, men även säkert. Det är alltid trevligt att komma till ett välstädat trapphus, oavsett om det är ett stort bolag eller ditt hem. Det kan även rädda liv. Vid mycket trafik i trapphuset, kan det förekomma blött golv och till och med lera som skapar farliga situationer genom halka. Genom att anlita Fresh Home, kan alla hålla sig säkra och trivas. Vi har fantastiska referenser från våra kunder. Kontakta oss för mer information eller en kostnadsfri offert!
Du visar också fastigheten från sin bästa sida och minskar risken för halkolyckor, klotter och onödigt slitage.
Vad ingår i en trappstädning?
- Sopning och mopping (trappor, entraplan, våningar, källare)
- Dammtorkning/fukttorkning av värmeelement, golvlister
- Avfläckning av glasrutor i entré
- Avfläckning Entrédörrar
- Fönsterputs av samtliga fönster och entre dörrar
- Sopning av samtliga hissar
- Moppning av samtliga hissar
- Putsning av glas
Nycklar och larm
Med Fresh Home kan du känna dig trygg. Vår Nyckel- & larm policy gäller vid hantering av alla sorters nycklar samt larmkoder för din trygghet. Vi förvarar dessa enligt strikta regler av enbart behörig personal.
Priser
Trappstädning kostar 319kr/tim ex.moms och i priset ingår rengöringsmedel så som jif, såpa, ajax fönsterputs och mikrofiber trasor. Resten av utrustning så som mop med hink, dammsugaren och soppåsar ska ni sköta själva eller vi kan göra det men då lägger vi till kostnaden för städmaterialet. Det finns möjlighet att vi även sköter inköp av toapapper, pappershanddukar osv. och lägger till kostnaden för detta också.
Nöjd-kund garanti
För oss är du som kund i fokus. Därför lämnar vi en “Nöjd-kund-garanti”. Är du inte helt nöjd med vår städning? Ingen fara! Kontakta oss inom 3 dagar så hjälper vi dig. Du ska vara nöjd till 100%. Kom ihåg att garantin gäller endast rättelse av städning. Ingen övrig ersättning utlovas.
Fakturering
Vi vill härmed uppmärksamma Er på att från och med 1:a september 2019 har vi en ny administrativ leverantör i Accessa Finans AB 556800-5770. Detta innebär att betalningar för fakturor sker till ett ny bankgiro. Betalning av fakturor skall därför fortsättningsvis ske till bankgiro 600-9500. Har ni frågor eller funderingar, är ni välkomna att kontakta Joakim Forsberg på Accessa Finans AB på joakim.forsberg@accessafinans.se eller Fresh Home AB på 070-9950808.
Reklamation
All typ av reklamation görs via er kontaktperson på Fresh Home. Reklamationer gjorda senare än 3 arbetsdagar efter städtillfället behandlas inte. Om kunden själv åtgärdat felen innan Fresh Home kontaktas eller fått chans till att kontrollera, utgår ingen ersättning till kund.
Avbokningsregler
Avbokningar kan göras senast kl.16.00 dagen innan städtillfället. Senare avbokningar kommer att debiteras med fullt pris utan utfört arbete. Avbokningar ska lämnas endast skriftligt på mail eller sms. På grund av sjukdom av personal kan enstaka städtillfällen ställas in av Fresh Home. I dessa fall kommer vi att erbjuda en städtid inom närmaste tre dagar. Kunden har även möjlighet att avboka detta städtillfälle utan att debiteras.